Situace na trhu práce není zrovna růžová http://www.ruzovachalupa.cz/ už nějakou dobu. Mnoho zaměstnavatelů neúspěšně stále hledá zaměstnance, ale už si neuvědomují že jim nemají co nabídnout. Často chtějí super zaměstnance s mnoha lety praxe, vystudovaným oborem, ale nabídnou jim za to jen o trochu vyšší mzdu než je současná minimální mzda. A co se týče benefitů? Žádné stravenky, žádná dovolená navíc, zkrátka nic. Pořád se ale diví že se k nim zaměstnanci neženou. Část zaměstnavatelů dokonce zaměstnancům neposkytne ani firemní oblečení.
Každý zaměstnavatel, který chce být pro své zaměstnance alespoň trochu atraktivní, a zároveň chce věnovat pozornost i reklamě, by měl zaměstnancům čas od času dopřát nový reklamní textil. Zaměstnanecké oblečení by mělo vždy odpovídat potřebám zaměstnanců. Musí odpovídat tomu co říct vyžaduje zaměstnanecká pozice. Zatím nechápete co má společného firemní textil s reklamou? Jde o to, že si na oblečení pro zaměstnance můžete nechat vyšít nebo natisknout cokoliv chcete.
Na firemní oblečení by měli zaměstnavatelé dbát zejména v případě, že zaměstnanci přichází do styku se zákazníky nebo odběrateli. Ideální je využít reklamní oděv také jako dárky pro všechny, kteří mají co dočinění s vaší firmou. Díky tomu se oblečení s názvem vaší firmy nebo třeba logem dostane i mezi ty, kteří například vaši firmu doposud neznali. Díky vhodně zvolenému oblečení si ji mohou zapamatovat.
Jistě jste si někdy všimli, že zaměstnanci nosí staré firemní oblečení třeba na zahradu nebo kamkoliv jinam. Opět se oblečení s vaším logem a názvem firmy dostane mezi další skupinu lidí. Pokud si na oděv necháte na tisknout nebo vyšít třeba vaše originální logo, je jasné že si většina lidí vaši firmu zapamatuje snadno a rychle. Díky tomu si vás potom mohou vyhledat a využít vaše služby nebo kupovat vaše výrobky.