Pokud má někdo svůj web, určitě usiluje o to, aby tady měl dostatek návštěvníků. Aby si internetová veřejnost jeho nabídek všímala a platila mu za ně nebo nějak jinak plnila jeho záměry. Žádný web totiž nevzniká jenom proto, aby vznikl a existoval stranou číhokoliv zájmu, účelem každého webu je něco nabízet a mít komu to nabízet. Internet je ale různých podobných výtvorů plný. Ať už jde o cokoliv, vždycky se najde dost konkurenčních nabídek, a někdy je těchto dokonce nepočítaně. A čím více se jich uživatelům internetu nabízí, tím méně pravděpodobné je, že se lidé dostatečně hojně rozhodnou pro jednu jedinou z nich.
A když už se rozhodnout mají, nejednou to za sebe nechají udělat internetové vyhledávače. Kdykoliv prostě lidé na internetu něco hledají, otevřou si některý z vyhledávačů, zadají sem svá klíčová slova a nechají si najít to, co odpovídá jejich dotazu. A pak už si z nabídek vyberou sami jednu nebo nanejvýš několik těch, které jsou zřejmě nejdokonalejší. A podle čeho pak probíhá tento výběr? Pochopitelně podle toho, jak je která nabídka ve vyhledávačích dostupná. Hledající veřejnost se prostě zajímá hlavně o první z odkazů, které se jí ve vyhledávačích nabídnou.
A proto je mezi internetovými podnikateli takový zájem o to, aby se svými weby u vyhledávačů zabodovali. A proto ti moudří investují do SEO, tedy do optimalizace pro internetové vyhledávače. A je jasné, že by měly být takové nabízené SEO služby co nejdokonalejší. Protože chce-li se někdo prosadit před konkurenty kvalitou, musí mu pomáhat rovněž to, co je kvalitní. Optimalizace se prostě musí dělat zodpovědně a kvalitně, aby vyhledávače přesvědčila o tom, že nějaký výtvor stojí za vyzdvižení a přednostní nabízení. A je tedy logické, že by se měla angažovat schopná SEO agentura, která si s optimalizací poradí a poskytne služby, jaké by laik zřejmě nikdy nezvládnul.